Ringsekreterar elev, Piteå

Hello! :)

I söndags åkte jag och Anna till Piteå för att sitta som ringsekreterarelever på utställningen där. Det gick bra och kändes bra. Man lär ju sig nya grejer hela tiden. Nu har ju jag gjort mina 2 elevtjänstgöringar och ska alltså göra 3 aspiranttjänstgöringar innan jag är klar. Förhoppningsvis kommer jag att sitta som aspirant här i Gällivare på utställningen. Jag måste bara se till att få ledigt.. Jag ställer ju ut Aite på söndag och måste alltså sitta på lördag.

GISSA OM JAG ÄR NERVÖS?! Okej, inte så nervös just nu för det är ändå rätt länge kvar. Men veckan innan lär jag vara svinnervös. Nu ska jag alltså vara som en "riktig" ringsekreterare och göra allt jobb själv, och helt enkelt vara väldigt självgående. Skrämmande! Men det kommer gå bra.. intalar jag mig själv.

Nu har jag och Stinky även bestämt oss för vilka utställningar det blir i sommar.

Vännäs 11-12 juni
Gällivare 18-19 juni
Rovaniemi 25-26 juni
Piteå 16-17 juli
Tornio 23-24 juli

De tre första visste ni ju redan men nu blev det Piteå och Tornio också :) Hoppas att Aite får vara frisk så att jag kan åka på alla.. Och självklart: HOPPAS ATT DET GÅR BRA! ;)



Kommentarer
Annika

Å va spännande, önskar er lycka till!



Själv har jag lagt utställningar lite på is, tyvärr, nästa år kanske :)

2011-05-26 @ 09:08:11
URL: http://www.entermatte.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0