Nu blir det beställning av canvas!

Hälften gissade rätt och hälften gissade fel! :P I förra inlägget är alltså nummer 2 Aite och nummer 1 är hans fina mamma Chanel! :) Men visst är de lika?

Nu har jag ett litet dilemma. Jag ska beställa en canvas tänkte jag. De har 50 % rabatt så man måste ju passa på :P 60x90 cm blir det nog. Jag har ju funderat på det tidigare men inte riktigt haft råd så nu måste det ju bli av! :) Dessa bilder väljer jag mellan:



Jag skickade iväg en beställning till spiritsart (där jag fått presentkort på en målad tavla) för mer än tre veckor sen. Jag har fortfarande inte fått något svar eller någon bekräftelse på att hon mottagit min beställning så jag har ju ingen aning om den blir gjord eller inte :S Måste väl höra av mig igen snart och se om hon fått beställningen. Till den tavlan valde jag ju den här bilden:



Om jag inte får någon tavla därifrån så är ju den här bilden helt klart en kandidat också, men jag måste ju räkna med att jag får en tavla så :P


Kommentarer
Nina

Helt fantastiska bilder allihop! Den med tuppen är ju alldeles underbar, men den översta är nog min favorit ändå! :) En av de bästa hundbilder jag sett!

Jag gillar din blogg och läser den ibland. Vilken underbar hund du har, han verkar vara en riktig toppenhund på att sätt och vis :)

Hälsningar Nina

2011-11-16 @ 02:04:26
URL: http://ninasbilderblogg.wordpress.com
Linda

Jag gillar oxå springbilden och hönabilden bäst :)

2011-11-16 @ 08:54:44
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se
alexandra

Den första eller den med tuppen :)

2011-11-16 @ 21:21:11
Mia

Den när han springer i snön eller den på dundret när man ser solnedgången! Grymt läckra bilder allihopa!! :D

2011-11-20 @ 13:40:17
URL: http://www.odjuren.n.nu
Elin

Superfina bilder! Tycker bäst om den tredje när man ser hunden och solen och allt, jättevacker verkligen!

2012-02-22 @ 19:21:17
URL: http://elinselin.se/wordpress


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0