Morgonpromenad och soffmys

Hej och hå!
Jag halvligger här i soffan med Aite i famnen i väntan på att åka på spinning. Det är första gången jag ska på spinning sen i typ juni? Mitt knä pajjade under ett spinningpass i våras och sen dess har det gjort ont varje gång jag försökt cykla. Har även haft lite känningar ibland när jag sprungit eller promenerat men inte så att det gjort ont som när jag cyklar.. Få se hur det går idag :)

Imorse var iallafall jag och Aite på en två timmars promenad. Jag använder mig av appen Runkeeper när jag är ute och går eller springer för att se hur långt jag gått och sånt. Imorse verkar appen ha haft lite dålig GPS mottagning eller nåt för den säger att jag har gått fram och tillbaka och lite hur som helst, totalt 4,1 mil! Haha. Tiden stämmer men inte sträckan. Har gått två timmar, drygt en mil :P

Nu ska jag fylla vattenflaskan och åka på spinningen, håll tummarna för att knäet håller!

/ Helena



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0