Bevakning

Hejsan alla! :)
Vet ni vad jag gör? Sitter här vid datorn med nymålade naglar.
Jag försöker hålla mig pigg och vaken för klockan 23:45 ska jag åka och hämta upp Anna. Sedan åker vi tillsammans upp till Dundret. Gällivare Hundungdom har tagit på sig att sköta bevakningen nattetid nu under snöyran. Våran uppgift är att vakta material och sånt :) Så vi har delat upp nätterna på några pass. Jag och Anna har alltså första :P Vi ska vara där mellan 00-03:30. Känns lite småtungt men vad gör man inte för klubben :)

Iallafall så tycker jag att det känns onödigt att gå och sova. Så jag tänkte göra sånt där som jag faktiskt hade behövt göra på någon annan tid annars.. och helst innan lördag :P Det är alltså: julpynta, måla naglarna, plocka ögonbrynen, städa, skriva en inköpslista, lämna "festvarnings"-lappar i grannarnas brevlådor.. ja. Hm. Får väl se hur mycket jag hinner på 2 timmar :P Jag har ju börjat starkt. Naglarna är snart snygga och färdiga! :) Sen tror jag att jag tar tag i pincetten och går lös på mina ögonbryn. Kanske hinner jag stryka och hänga upp julgardiner också?

Bäst jag sätter igång.

Här får ni en bild på Stina och Anna från förra året när vi hjälpte till med bevakningen på World Cup :)


Kommentarer
alexandra

har du slutat blogga? :(

2011-12-22 @ 14:57:27
Anonym

Frågestund på bloggen, kolla gärna in! :D

2011-12-28 @ 21:24:24
Ellinor och Kosmos

Har du tävlat med fotot till headern i härliga hund någon gång? Tycker iallafall att jag känner igen det... fint är det också!



Kosmosen.blogg.se

2012-01-03 @ 19:06:35
URL: http://kosmosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0