Morgonprom i dimman:

Imorse var det dimmigt. Men det var riktigt friskt och skönt i luften. Lagomt kyligt. Jag och Aite promenerade en bit mot malmberget, svängde sedan av och gick runt och tillbaka mot gällivare igen. Vid ett ställe så såg jag att det gick en stig bakom ett bostadsområde. Jag tänkte att den där stigen säkert gick hela vägen bakom alla hus så jag började gå efter den. Självklart så delade sig stigen i två mindre stigar. Jag valde fel. Gick en bit på massa småstigar och tillslut insåg jag att jag inte skulle komma vidare. Detta irrande ser ni på bilden högst upp :P hehe. Iallafall så bad jag bara Aite visa mig tillbaka och sedan valde jag den andra stigen istället som ledde oss rätt! Jag skyller virrandet på dimman :P Skön promenad!

Jag hade hoppats att det skulle ha kommit snö under natten för de har lovat 1 dm snö idag. Det hade tyvärr inte gjort det men nu snöar det som bara den istället. Det fullkomligen vräker ner! Men det lär väl smälta bort lika fort..


Kommentarer
Nina

Åh, vad kul att du har tagit upp bloggandet igen! Jag har saknat din blogg och Aite, han är en av de sötaste hundar jag någonsin sett! :)

2012-09-30 @ 00:21:20
URL: http://ninasbilderblogg.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0