Dricka vatten från en sten:

 
Söt va?

Idag är en sån där riktig slödag. Jag och Aite tog sovmorgon till klockan 9 sen begav vi oss ut på en promenad med Therese som också var ledig idag :) Väldigt passande! Har sprungit lite på stan med Anna och sen varit och handlat mat. Jag hade inte skrivit nån handlingslista och vad får man med sig hem då? Jo, toalettpapper, några satsumas, tvål, skinka, mjölk, kesella och chilinötter. Bra jobbat Helena! Detta misslyckade försökt till handling kommer att resultera i att jag snart måste åka och handla igen. Suck vad tråkigt. Tror inte att jag överlever på kesella och chilinötter så länge?
 
Jag har som vanligt ungefär en miljon saker som jag borde ta tag i men min energi är i botten.. Tror att jag lägger mig på soffan en stund sen ska jag åka och hälsa på min syster. Låter väl som en mycket bättre idé än att städa, tvätta, diska, eller något annat tråkigt? Just ja, ikväll ska jag på möte med Gällivare Hundungdom. Jag sitter ju inte kvar i styrelsen men jag är valberedning så vi skulle väl prata lite kring nästa årsmöte :)

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0