Ögonlysning

Idag var jag och Aite på NNKK för att ögonlysa honom. NNKK brukar fixa så att en veterinär från Piteå kommer upp någon gång då och då för att ögonlysa hundar här.. Det är ju superbra för det är ju inte alla som har möjlighet att åka ner :) Jag tog iallafall chansen att göra det här hemma, är ju mycket lättare! Veterinären som gjorde ögonlysningen fick även göra patellaundersökning så jag passade på att göra det i samma veva! :P

Resultat:
Ögonlysning - UA
Patella - UA

Känns jättebra :)



Kommentarer
Annika

Hej

Nej vi ska inte dit, har inte haft något sug alls på att ställa ut tyvärr.

Du ska dit antar jag?

Vilken dag är de för Japparna? Hur många är anmälda? vet du typ vilken tid? Kanske att om du ska dit att jag kommer och tittar på, vore faktiskt kul att få träffa er!

2011-05-30 @ 09:59:48
URL: http://www.entermatte.blogspot.com
Mathilda

Va skönt! :)

2011-05-30 @ 11:32:16
URL: http://mathildashundar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0