Det går åt rätt håll!

Nu mina vänner ska jag berätta något roligt. Aite börjar bli riktigt pigg och kry nu :) Han är i stort sett sig själv igen. Han har massor av energi och är busig som bara den ;P

Inte nog med att han börjar visa att han mår bra igen så kan jag ju meddela att han även äter! Det är inte så att han gör det med glädje eller att han väntar på att få mat. Men när han väl får mat så ligger han och vaktar den en stund sen äter han.

Jag ger honom mat 3 ggr/dag nu och det är det här fodret som jag fick köpa med mig från veterinären. Han har inte ätit något annat än det här fodret på snart 2 veckor. Inte en endast godis eller skinka-skiva :P BARA maten. Det var väldigt viktigt att det skulle vara en strikt diet så jag kör stenhårt på den här maten nu. Och det verkar ju ge resultat? :P

Där i börjar var han inte så pigg på nya maten. Han matvägrade och väntade på att få något godare men nu verkar det ju som att han har insett att det är den här maten han får nu :P Så han äter..

Jag hoppas innerligt att det håller i sig! Lite orolig är jag ju.. för på fredag slutar jag med medicinerna så då vet man ju inte hur det kommer att bli.. Läskigt.

/Helena



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0