Gråhund

Just nu är det mycket. Jag har seriöst fullt varje dag, hela dagen. De senaste dagarna har jag i stort sett fått skriva ett schema för att komma ihåg alla småsaker som jag även har behövt göra. Typ lämna in papper till studiefrämjandet och svara på mail. Min hund har iallafall inte blivit lidane :) Han har inkluderats i allt jag gjort, vilket ju är helt underbart. Jag älskar när han kan vara med mig hela tiden. Allt jag har haft att göra hela dagarna har ju faktiskt inte bara varit en massa tråk, nej tillexempel igår. Då så planen ut såhär: Vakna - åka förbi med semla till mor&far - åka till leipo och promenera med syster och hundar - hem och göra sig fräsch - jobba - åka till leipo och äta tårta.

Så det är full rulle men.. kul rulle :P hehe.

Jag kan ju även passa på att berätta att min hund numera är en gråhund :P hehe. Han har alltså varit och gnidit sig i sotig snö. Så han är grå runt hela ansiktet. Mycket charmigt måste jag säga :) Men jag tänkte låta honom få vara en gråhund ett par dagar till :) Ingen brådska!

Sen tror jag även att jag tänkte göra på en sån här nu:

1a bilden: En bild på dig själv.
2a bilden: En bild på någon i din familj.
3e bilden: En bild på något som gör dig glad.
4e bilden: En gammal bild på dig själv.
5e bilden: En bild på ditt syskon.
6e bilden: Én bild på något som gör dig ledsen.
7e bilden: En bild på din favoritplats.
8e bilden: En person du kan berätta allt för.
9e bilden: En bild på din vardag.
10e bilden: En bild från ett ställe du älskar.
11e bilden: En bild på barndomsvänner.
12e bilden: En bild som du är nöjd med.
13e bilden: En bild från i somras.
14e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
15e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.

Men jag ska göra den som en blogg som jag läser, nämligen från Aites synvinkel ;) Så det blir spännande att se vart det slutar!

/H



Kommentarer
evelina

Kul att göra det från Aites synvinkel! :) Tror jag ska stjäla den idén av dig ja!

2011-03-13 @ 14:39:01
URL: http://www.nellan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0