Ett tappert försök till morgonpromenad

Klockan 06:30 lämnade jag och Aite lägenheten för en lång och härlig promenad. Jag hann nog gå i ca 10 minuter, sen bajsade han. Ibland så är det INTE kul att ha hund. I stort sett allt som kom från Aites bak hamnade i pälsen. FRÄSCHT. Jag försökte ta bort det med snö men nej, det var för mycket och så frös det på en gång eftersom det är nästan -20. Så det var ju bara så fint att vända hem igen. Läxa till mig själv: Börja ha med våtservetter på promenaderna! Det är sällan det händer att det fastnar i pälsen men när det väl gör det så är det ju bra att kunna få bort det.

Så nu var det promenaden förstörd. Jag får aktivera oss lite här inne istället :P

/ H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0