Vännäs internationella utställning

Då var denna utställningshelg över :) Har varit olidligt varmt både på fredag och lördag. Tack och lov så spenderades ju mesta delen av fredagen i bil med bra AC :P

På lördag ställde Stina ut Oskar. Han blev 4:e bästa hane med r-cert! Grattis till Stinky :)



När vi inte stod ut att vara i värmen längre så åkte vi tillbaka till lägenheten (vi har bott i min brors lägenhet). Vi tog det lugnt en stund innan vi åkte och handlade ingredienser till en sallad. När vi kom tillbaka gjorde vi sallad och åt den med god aptit. Mums! Efter lunch/middagen däckade både jag, stina och hundarna en stund.



Under kvällen blev det filmtittande. Vi lyxade även till med med jordgubbar och rosévin :)

Idag var det min tur att ställa ut Aite. Det gick bra, men inte så bra som jag hoppades :) Han fick Excellent men inget CK så det var synd :/ Men jag är nöjd och ser fram emot att ställa ut honom om en vecka igen! ;) Förhoppningsvis går det ännu bättre då!!



Efter att jag hade ställt ut Aite packade vi ihop tält, utställningsgrejer och hundar och satte oss i bilen. Vi åkte tillbaka till lägenheten och åt lite lunch. Sen städade vi och därefter började vi rulla hem igen :)

Kort sagt: en mycket lyckad helg i bästa sällskap! :)



Kommentarer
Ellinor

Hej ja såg nog dej men kom dit lite sent så va ganska stressat. Får vara nöjd ja han va ejpå bösta humör i vännäs men exc ck och cacib så:) Ja den äldre ska jag ställa i alfta bara men den yngre jag har som blir 6 månader imorgon ska ställas en del alfta, svenstavik, uppsala sen några inoff hemma här sen stora sthlm :) Håler tummarna för er i gällivare då;)

2011-06-15 @ 14:25:07
URL: http://gunwayslexluthor.cybersite.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0