Träningsstund i vinterlandet

Idag har jag och Aite kört första träningspasset på veckor! Haha. Det känns seriöst som det.. Vi har iallafall inte åkt ut och tränat tillsammans med någon annan på jääättelänge. Jag har ju bara tränat på promenader och lite smått hemma.. Det är ju träning det med, viktig träning, men det är ändå inte samma sak som att åka ut och köra ett litet pass :P Idag for jag, Aite, Linn och Nero till en parkeringsplats och tränade lite av varje. För min del blev det platsliggning, inkallning, fot och lite småtricks bara. Så fick Nero och Aite busa lite också.

Det var faktiskt riktigt kul att träna nu när det var så himla länge sen. Och Aite var väldigt taggad, han tyckte att det var kul och lyssnade på allt jag sa :) SKOJ! Det var även väldigt roligt att se Linn och Nero träna. Dom har verkligen kommit långt och jag tror inte att det är länge tills vi ser Linn & Nero debutera på på lydnadsplan och inom freestyle! :D


Aite, Linn & Nero


Aite på plats :P


Nero går slalom mellan Linns ben


Hopp genom armarna


Bus :) Hat-Kärlek :P


Voff på dig!



Jag tänkte även berätta att jag just har anmält mig till en ringsekreterarutbildning som NNKK ska hålla :) Den börjar nästa helg, den 30/1. Om det är någon annan som är sugen så tycker jag absolut att ni ska ta chansen och utbilda er! :)


Kommentarer
Anonym

Det var jättekul! :D Tokiga bilder :P

2011-01-23 @ 04:39:09
LINN

glömde skriva att den var från mig :P

2011-01-23 @ 04:40:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0