Mera hår.



Har borstat igenom hela Aite idag igen och det släppte minst lika mycket hår som för några dagar sen :P Charmigt? Javisst :)



Den här helgen har varit riktigt mysig :) Jag jobbade ju igår men efter jobbet mötte jag upp Anna och Linda för en fika på Alla Tiders, mums! Sen på kvällen så blev det middag på O'learys med Elin o gänget. Kanske inte så välplanerat med både fika och mat inom loppet av några timmar men nog gick det ner ändå :P  Idag har jag pulat på här hemma. Jag har städat, myst med Aite, bakat och lite sånt smått och gott. Nu på kvällen promenerade jag, Anna och Stina hem till Linda för födelsedagsfika. Lindas son fyllde år så vi var ju helt enkelt tvungna att komma och snylta tårta ;) Det var också mums! Den här helgen har helt enkelt bestått av fika och mat. Mycket hälsosamt ;) Men man lever bara en gång! :)


Kommentarer
Karin

Pääls :D Fäller han mycket under resten av året? :)

2011-03-04 @ 09:29:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0