Allergi uppdatering

Tänkte bara slänga in en liten uppdatering på den så kallade allergi-fronten. Jag åt allergitabletter i 2 veckor.. och jag blev helt klart bättre, slutade nysa och ja.. mådde helt enkelt normalt. Efter de där två veckorna slutade jag äta och efter 2 ynka dagar var jag precis som innan. Snuvig, kliande ögon och nysningar lite titt som tätt. Jag var till vårdcentralen och lämnade en massa blod (stackars mig!!!) men har inte fått något svar på proverna än. I vilket fall som helst så orkade jag inte gå omkring och vara helt "förkyld" så nu äter jag än en gång allergipillrena.. Varje dag. Och jag mår bra.

Nåväl, det är bara vänta och se vad provsvaren säger..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0