Luleå, ringsekutb, prommisar och annat smått och gott :)

Luleå var grymt skönt! Verkligen vad jag behövde :) När vi kom fram så checkade vi in på hotellet sen blev det lite snabbshopping innan magen började kurra. Jag blev bjuden på 3-rätters middag på Waldorfs, mums! :) När magen var mätt kilade vi till hotellet :) På onsdag morgon åt vi god hotellfrukost sen blev det shopping! Ett par skor, en väska, lite smink, underkläder och smycken fick jag med mig hem åt mig själv. Men jag shoppade inte bara åt mig själv utan som vanligt så måste ju mitt hjärtegryn till hund få något också :P Jag köpte en ny bädd åt honom eftersom den förra är.. eh.. ja välanvänd helt enkelt. Det säger väl allt? Jag fick även med mig lite mat och ben åt Aite :) På onsdag kväll for jag till NNKK för att vi skulle ha ringsekreterarutbildning. Vi var bara 3 st som var där så vi bestämde oss för att ställa in den. Lika glad var jag för det :P Jag hade inte ens hunnit hem emellan för att lämna alla grejer. På torsdag blev det bara jobb.. Klockan 07:00 på fredag morgon gick jag ut på promenad med Anna + hundar. Det är så roligt nu när Anna är "mammaledig" (dvs. hemma med valpar), för då kan hon gå ut och promenera när som helst.. Alltså får jag bestämma när vi ska gå varje dag ;) Och detta innebär även att jag får sällskap på mina promenader varje dag :) Lyxigt va? :) När jag och Aite kom hem igen från promenaden så gjorde jag mig iordning för att dejta Therese. När jag och Therese sätter igång så får vi mycket gjort helt enkelt :P Igår hann vi med att åka och köpa presentkort, lämna presentkort, banka pengar, nykvittera nycklar och fika på Alla Tiders ;P Sen blev det än en gång jobb.. Idag har jag faktiskt inte varit ute och promenerat. Aite fick följa med mor & far till kojan medan jag har jobbat. Och när han ska vara ute en hel dag så vill jag inte promenera med honom också.. Det blir lite väl mkt för min lilla vovve :P Han är nog slut efter en heldag utomhus. Att promenera ensam är inget alternativ :P Ikväll ska jag, Anna och Linda baka scones och bara ha det trevligt :) Jag ska gosa lite med sheltie-valpar också. Ska bli spännande att se hur stora de har blivit sen jag såg dem sist :) /Helena och Aite


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0