Knas i magen.. :(

Jag skrev ju igår kväll att det var dags att gå ut för att Aite höll på vandra fram och tillbaka hemma.. och det är ett tecken på att han vill ut. Så jag gick ju ut med honom.. och han fortsatte trampa runt där ute. Han försökte sätta sig och bajsa flera gånger men ändå inte.. Han som vek benen och sen ångrade han sig. Tillslut hittade han en plats som han verkade tycka var lämplig. Då kom floden :P haha. Räserbajs! Fräääscht... Nåväl. När han hade bajsat klart så reste han sig upp och spydde.. och spydde.. Sen var han som "färdig". Lite skakis i benen verkade han. Jag gick runt med honom en stund till sen gick jag in.

Under natten har han sovit hela tiden så det var nog bara något snabbt förhoppningsvis..

Förmodligen har han ätit något olämpligt. Eller så är det magsjuka.

Hade det varit det nya fodret så känns det som att han borde ha reagerat tidigare för han har ju ätit det nästan två veckor och mått prima!

Men man vet ju aldrig..



Kommentarer
Anna

Tindra hade också räserbajs natten till igår, men det lugnade sig sen under dagen. Det kanske går nåt?

2011-04-16 @ 08:48:31
URL: http://www.kennelpictureperfect.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0