Kärlek vid första ögonkastet

Det blir inga favoriter, istället blir det lite bebis-bilder. Tyvärr så är de fotade med min gamla mobil, och därför är kvaliteten hemsk... Men man ser ju charmtrollet iallafall! :) Alla dessa bilder är tagna vid mitt första möte med Aite. Han var 8 ½ vecka, och jag skulle hämta upp honom hos uppfödaren i Sthlm! Lycka lycka lycka!

 
Kärlek vid första ögonkastet! När jag kom till uppfödaren och såg de underbara vita små hårbollarna så fastnade jag direkt vid en av dem. Min uppfödare hade redan innan bestämt vilken av valparna hon ville att jag skulle ha, men jag fick inte veta det förän jag var där. När jag satt bland valparna så viskade jag till min syster "Den här är det, den här vill jag ha, han är min" och klappade en av hårbollarna. Min syster frågade sen vilken av valparna som var tänkt till mig. Vet ni vilken det var? Jo, självklart just den som jag förälskat mig i! Det var nog menat att Aite skulle hamna hos just mig. Jag bara visste det när jag klev in i till valparna och satte mig ner. Han drogs till mig, och jag drogs till honom. Och vilken bra uppfödare jag har! Hon visste, utan att ens ha träffat mig att det var Free (som han heter i stamtavlan) som passade mig bäst. Mattes älskling!

             
2 av tikarna på kenneln     Mat till valparna                Aite!

              
En av Aites syskon            Mamma Chanel                  Aite i resväskan på G hem


Kommentarer
linn

gud så söt! man blir allderles valpsjuk!

2010-10-03 @ 17:42:29
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0