Snaaaart är det jul

Julklappar! Jag har börjat handla julklappar. Det är ju faktiskt “bara” 2 månader kvar till jul. Så det börjar bli dags.. Som den julfanatiker jag är så älskar, älskar, älskar jag julen. Det är den mysigaste tiden på året. Tända ljus, mörker, snö I mängder, juuulmusik. Är det inte underbart? JO. Jag har iallafall köpt EN julklapp redan. Den köpte jag I Stockholm. Och alldeles nyss kom jag på en till. Då måste jag bara komma på.. Få se nu.. Typ några stycken till. Ååååh. Älska julen!

Föressten så är jag en dålig matte idag. Tanken var att jag skulle åka och spåra med lydnadsgruppen men det kände jag att jag inte riktigt orka med. Jag har fortfarande inte packat upp väskan från stockholm och så behöver jag städa. Jag skyllde på att jag är så söt att jag smälter i regnet ;)



Kommentarer
linn

det snöade.. ;)

2010-10-20 @ 16:14:53
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0