GAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH

Jag är så irriterad så det finns inte. Studjefrämjandet, BHK och HU anordnar ett ungdomsläger med inriktning tjänstehund/brukshund. Det kommer att vara torsdag till söndag vecka 44. Vad gör jag då? JOBBAR. Skit. Den skulle starta torsdag kväll och då har vi kvällsöppet. Och så jobbar jag fredag. Skit, skit, skit. Det där var något jag verkliiiigen hade velat vara med på. Man fick antingen ta med egen hund eller låna utbildad tjänstehund. Fatta vad häftigt att prova på spår och sök med en utbildad tjänstehund! Vilket ös det lär vara! HOJJA. Nåväl. Ingen idé att deppa ihop helt av det där nu.. bara halvt. Ska seriöst gråta mig till sömns inatt för att jag är så besviken :(

Jag kan ju iallafall rekommendera alla som har möjlighet att åka på lägret. Tror att det är en upplevelse man minns resten av livet. Och det lär ju vara väldigt lärorikt!
/H


Kommentarer
Michaela

Du behöver inte vara ledsen : ) Det var ändå fullt på lägret och vi som sökta kom inte ens med.

2010-10-21 @ 10:08:22
URL: http://www.silverkullenskennel.blogspot.com
Kadja

Fick ett mail av dem och de hade tydligen en massa reserver. Kommer mest troligt inte med :/

2010-10-21 @ 12:57:21
URL: http://trojasmatte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0