Beroende!

Jag tror att jag är beroende av datorn. Det är ju sjukt att jag startar datorn innan klockan åtta på morgonen. Hm.. och när jag egentligen inte har tid. Men nu startade jag den för att jag måste ha musik när jag fixar mig. Det är så tråkigt när det är tyst.. kan jag ju alltid skylla på :P men så fort jag väl har igång datorn så börjar jag ju kolla internet.. mailen, facebook, blogg och massa skräp. JAG HAR INTE TIIIIID!

Nu har jag iallafall varit ute på en morgonprommis à 45 min. Under promenaden så träffade vi två vovvar som Aite "känner" lite sen förut. Den ena är en svensk lapphund som Aite har varit rädd för förut men nu var han bara lite försiktigt.. inte direkt rädd. Han viftade på svansen och ville nosa men tyckte att det var lite läskigt ändå. Det är så kul när man ser att Aite gör framsteg! :D Älskade vovve!

Jag har även hunnit slänga i mig lite frukost. Nu ska jag duscha och fixa mig till jobbet. Jag börjar 9:30. Jag jobbar till.. hm, ingen aning faktiskt. Jag skulle ha jobbat till 17 men bad Jennifer komma och ta över efter mig när hon slutar skolan och jag tror att hon slutar vid tre? Hur som helst så tänkte jag umgås med min hund när jag slutar. Det blir nog promenad eller träning av något slag.

Ikväll ska vi (några tjejor) gå och äta middag på Oleary's, sen blir det nog utgång ikväll :)

Imorgon är det dock jobb igen.. hm.

NEJ, NU HAR JAG VERKLIGEN INTE TID! Hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0