Godmorgon allesammans!

Nu sitter jag här och är faktiskt färdig för jobbet, HELA 30 minuter innan jag börjar! :) Det är så himla skönt att slippa stressa på morgonen. Jag har pulat på i sakta mak.

Jag träffade Stina en sväng igår för lite hundbus. När Oskar och Aite hoppade omkring i snön så kom det en person med hund promenerandes. Jag ropade åt Aite att komma, och vet ni, han kom! :P haha. Träningen går framåt utan att jag ens har reflekterat över det. För kanske.. 2-3 månader sen så hade han aldrig kommit om han hade busat med en annan hund. Då hade hunden varit mycket intressantare än jag. Tydligen så har det svängt utan att jag ens har märkt det :P Inkallning utan störning funkar ju utmärkt och har i princip alltid gjort det men just när det finns hundar i närheten brukar Aite skita i mig.. Men inte nu längre! :P hihi

/H


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0