Hej hopp!

Jag är i farten som vanligt.. eller nu för tiden är det ju vanligt.. Idag var jag förmiddagen på Spa4You och eftermiddagen på Jive. Imorgon och torsdag blir det hela dagen på Jive :) Kul! Jag måste nästan låna hem lite kläder imorgon för jag man blir ju helt knäpp av att se men inte.. köpa. HAHA. Det kliar verkligen i fingrarna när man packar upp nya snygga kläder. Jag har en känsla av att jag kommer öppna börsen imorgon.

Aite då? Han har faktiskt varit hos min mor&far idag. Det kändes inte direkt bra att lämna honom ensam ens en liten stund nu när han är skadad. Stackarn.. Imorgon ska han nog också vara där :) Tur att man har sina kära päron, och tur att dem ÄLSKAR Aite. Han är ju som ett barnbarn för dem. Bortskämd blir han också.. Nåväl, det är väl så det ska vara.

Nu har grannen Stina plockat fram lite agility-hinder ute på hennes innergård. Då slipper man åka ut till BHK malmen så fort vi ska träna :) Så någon kväll blir det nog lite agility i kvällssolen.. vill bara vänta lite så att Aites sår inte går upp och så att det inte kommer in smuts.
/H



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0