Full rulle, igen

Nu är jag frisk igen och då är det naturligtvis full rulle som gäller. Jag fattar inte hur jag plötsligt fick så mycket att göra? Men det är väl så i perioder antar jag. Men jag klagar inte, det är kul när det hela tiden händer saker :)

Hela helgen har varit fullspäckad. Igår kväll var det ju valpkurs. Och det gick faktiskt mycket bättre än första gången. Nu kunde han koncentrera sig på mig mer och brydde sig inte liiiika mycket om de andra hundarna. Skönt. Hoppas att det går bra idag också. Idag skulle vi träna på inkallning och så skulle vi få visa upp vår hemläxa. Hemläxan från igår var att lära hunden ett trick. Jag valde "Dansa". Och det gick faktiskt jättefort att lära honom det. Han har ju redan kunnat stå på två ben så nu var det ju bara att lära honom att göra en liten piruett ;) Snyggt!

Nej nu har jag inte tid att sitta vid datorn. Jag håller på tvätta kläder och städa. Jag måste också åka och handla, göra några ärenden på stan, äta middag, åka till Leipojärvi och mata kycklingarna och gå en långpromenad med Aite innan valpkursen som börjar klockan 19. Nu blev jag stressad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0