Konstigheter på natten

Inatt vaknade jag fler gånger på grund av Aite. Jag vet seriöst inte vad han har pysslat med. Men något skumt var det. Ena gången så vaknade jag av att han gick till köket och drack vatten. En annan gång så vaknade jag av att jag trodde att han skulle spy men när jag lyssnade lite noggrannare så hörde jag att han hade hicka. En stund senare så vaknade jag av att han gnällde och skällde i sömnen, hemskt gulligt. Och sist men inte minst så vaknade jag av att han, tro det eller ej, SNARKADE. Det har aldrig hänt förr. Jag låg länge och lyssnade på honom. Till en början tyckte jag att det var gulligt. Men när jag skulle försöka somna om så var det väldigt irriterande :P Haha. Jag har en frän vovve.

Idag har vi varit ute i skooogen hela dagen :) Nu ligger han helt däckad på mattan. Det tar på krafterna att busa så mycket och få så mycket frisk luft. Lägger in några söta bilder från dagen:

  





På den här sista bilden så sitter han och tigger kött :P

Vet ni vad han gör nu?
Ligger och TUGGAR i sömnen.
Han drömmer säkert om köttet ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0