Dålig uppdatering

Jag trodde att jag skulle vara jätteduktig på att uppdatera nu när jag har skaffat ny blogg och ny design och allt :P Men icket. Haha. Jag ska försöka bättre. Det är roligare med tätare uppdateringar och det är roligare att titta tillbaka på det man skrivit när man har varit mer effektiv :P

Imorse ringde jag till veterinären. Han har mått toppenbra sen vi var där sist, han har ätit som en häst och inte kräkts en enda gång. Det enda som har hållt i sig är harklandet. Han håller på harkla sig och hosta som om han har något som irriterar i halsen. Så jag ringde dit och veterinären sa att det kan bero på att tonsillerna är irriterade ännu. Typ en inflammation eller infektion, eller vad hon nu sa :P Hur som helst så skrev hon ut antibiotika som han ska äta i 10 dagar. Jag får hoppas att det hjälper, för det kan inte vara kul för honom att hålla på och harkla sig så mycket. Stackars liten.

Aite har också börjat gå tillbaka lite vad det gäller maten nu.. Han åt ju som sagt som en häst efter att han hade kräkts så mycket. Han satt till och med och tiggde i köket, vilket aldrig har hänt förut. Men nu har han normala jag kommit tillbaka. Igår ville han inte äta upp allt foder och i morse åt han inte heller. Om det är någon som har förslag på vad man gör åt en kräsen hund, hör av er!!!

Lägger in en bild på gullet när han var 8 veckor. Det var andra dagen han var hos mig :)




Kommentarer
klara

men gud... han är ju bara föör söt!!! <3

2011-01-23 @ 00:50:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0