Midnattssolsutställningen

Idag är jag en otroligt stolt matte. Jag kunde inte ens i mina vildaste fantasier föreställa mig att det skulle gå så bra som det gjorde idag. Jag hade ju förberett mig på det värsta.

Aite, Artic Fox´s Snowhite Free, blev idag utsedd till bästa juniorhane med CK och andra bästa hane. Han skulle även ha fått reserv-cacib om han hade varit drygt 4 månader äldre.. Så den blev vi snuvad på av trean men jag är så otroligt glad för vår placering. Det är över all förväntan och det kan ju knappt bli bättre? :P Tänk att vi slog hanar som har massa fina titlar och som är mycket äldre än Aite :) HELT OTROLIGT!!! Stolt ;)

Nu ska jag gå och skämma bort min lilla prins :)
Bilder kommer i ett senare inlägg!


Kommentarer
Stina

Grattis igen till kanon resultat

2010-07-11 @ 17:36:19
URL: http://poodlepower.blogg.se/
Therese

Grattis till de fina resultatet! De är inte illa på en ung hund, första utställningen och bland en massa meriterade hanar. Fortsätt så här! :D

2010-07-11 @ 20:44:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0