Jag luktar metall

Jag har tvättat händerna flera gånger men lukten av pengar försvinner inte. Det första jag gör när jag jag kommer hem från jobbet är att tvätta händerna. Jag är ingen bacillfreak men tänk hur mycket baciller det lär vara på alla sedlar och mynt? :P Och nu luktar mina fingrar fortfarande metall. Äckligt. Jag måste måla naglarna eller något så att det döljer lukten. Bläh.

Nu är jag ledig i en heeel vecka :) Om det inte kommer något emellan förståss. Det ska iallafall bli skönt att få ta tag i allt som jag borde göra. På sommaren ska man ju storstäda och rensa. Det ska bli skönt att slänga saker och få lite ordning i lådor och skåp.

Imorgon tänkte jag bjuda familjen på middag så jag har suttit här och funderat på vad jag ska laga. Jag har lite olika idéer men kan inte bestämma mig. Mina alternativ är:
- Lasagne
- Kyckling med risonisallad
- Tomat & bönsoppa
- Någon pastagratäng eller pastasås

Hm. Det kanske blir något helt annat :P det återstår att se.

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0