Inför imorgon

Naglarna blev en katastrof. Så därför fick ni inte se något resultat. Det såg förjävligt ut. Jag fick panik och tog bort dom igen. Nej, tacka vet jag naturligt :P Inge fejk här inte :P

Idag är det en riktig fixardag, igen. Aite ska badas och fixas inför morgondagens utställning i Piteå. Han är i och för sig ganska ren så jag tänkte bara tvätta honom lite lätt och blåsa pälsen så att den inte ser så platt ut :) Så måste jag klippa klorna och borsta tänderna på honom :)

Alla Piteå-planer har ändrats ungefär hundra gånger men nu blir det iallafall så att jag åker dit imorgon tiiiidigt på morgonen med min mor & far. Utställningen börjar klockan 09 och Aite är nummer 3 i ringen så det är ju förmodligen direkt. Jag blev lite så där otaggad för att ställa ut.. vet inte varför egentligen? :P Kanske är det att det blir så långt att åka på en gång? Eller för att jag än en gång har så låga förhoppningar. Känns som att domaren inte kommer tycka om Aite :P Men det kommer nog bli jätteroligt iallafall :) Min bror kommer också till Piteå imorgon. Han har spenderat helgen i Umeå så det passar ju perfekt att han stannar och fotar oss i ringen på hemvägen ;)

Det kommer nog bli en riktigt bra dag imorgon iallafall :) Mamma pratade om att vi kanske stannar en liten sväng på Över Kalix marknad på hemvägen :) Det kan ju vara kul..

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund sen blir det att tvätta hund :) Eller nej, först ska jag ladda upp en video från igår. Den kommer snart i ett nytt inlägg.

See you!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0