8/7

Idag blev det utställningsträning. Och faktiskt så gick det rätt bra :) Nu känns det som att jag börjar komma ihåg allt jag hade glömt bort. Det roligaste av allt är ju trots allt att Aite nu verkar ha förstått vad "stå" betyder. Han är så otroligt lättlärd den där hunden :P Nu hoppas jag bara att han står snyggt och är motiverad på söndag :) Vi ska iallafall fortsätta öva, både på att gå och stå så att vi är säkra på söndag :)

Från och med idag är jag hamstervakt. Hurra! Haha. Nej men det går faktiskt bra, det enda jobbiga är ju att den låter en del på nätterna.. Och jag är livrädd att den ska dö när den är här hos mig. Lill-Greta (som hamstern heter) är ju snart 2 år gammal och dem brukar visst inte leva mycket längre än så. Dessutom så har hon ju börjat visa en del ålderstecken.. typ att hon inte klättrar lika bra som förr och att hon allmänt är mer seg. Jag ska iallafall göra mitt bästa för att hålla henne vid liv.

Nu tänkte jag lägga mig i soffan en stund och kolla lite tv :) Sen ska vi nog försöka gå och sova rätt tidigt..

/Helena&Aite


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0