Uppe med tuppen

Och tuppen i det här fallet är Aite :P Men faktiskt så vaknade jag av mig själv.. Men det berodde inte på att jag hade sovit färdigt, utan det berodde på att jag var extremt kissnödig. Och då tyckte jag synd om Aite som förmodligen också var extremt kissnödig så då var jag tvungen attt kliva upp, kissa och gå ut med Aite. Så nu kan jag knappast gå och sova igen. Känns LITE tungt med tanke på att det är lördag. Menmen.

Idag har jag 3 saker som jag skulle kunna tänka mig att göra:
1. Åka och hälsa på faster och hennes vovvar
2. Åka till kojan och vara i skogen hela dagen
3. Åka ut med längdskidor och Aite runt Heden-spåret

Måste ringa och diskutera med mina päron vad dom tror om de två första alternativen. Men jag tror att jag väntar ett tag, så att jag inte väcker dom :)

Nu ska jag iallafall försöka få i mig lite frukost. Vet inte vad som har hänt, med jag är VÄLDIGT hungrig. Wierd. Brukar ju ha svårt att äta vid den här tiden på dygnet.
Nåväl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0