En hektisk onsdag

Idag har det varit full rulle från 06:20 tills nu. Jag har nog inte suttit ner mycket på dessa femton timmarna. Jag började dagen som jag alltid brukar. Upp och kissa, sen ut och gå en långpromenad med Aite. Efter det blev det dusch och fix sen for jag och lämnade Aite hos mamma & pappa, innan jag åkte till jobbet. På jobbet har det också varit massor att göra hela dagen. Och efter jobbet for jag på Apoteket. Nu ikväll har jag tvättat kläder och handlat mat. Äntligen har jag fått lägga mig ner i soffan :) Jag har datorn i famnen och kollar efterlyst. Mys.

Imorgon är det nog samma visa.. Förhoppningsvis är det liiite lugnare. Jag tänkte försöka hinna med att följa med Stina på trivselkväll hos NNKK :) Hade varit kul. Jag var ju och tränade agility med henne i söndags. Vi hade med Aite, och hennes pudlar Oskar och Rasmus. Oskar och Rasmus var jätteduktiga, men Aite var bara intresserad av att jucka mot dom och jaga dom, och inte av själva träningen. Så till slut fick Stina ta iväg hennes pojkar. Då kunde Aite koncentrera sig.. voivoi, denna könsdrift :P Hoppas det lugnar ner sig snart. Hur som helst så var Aite duktigare än jag hade vågat hoppas på (när inga andra hundar var i närheten) :) Han förstod ganska direkt vad det var frågan om. Han hoppade, både på höjden och längden, och han sprang genom tunnel och körde slalom. Det var iallafall väldigt kul och lärorikt! :)

Nu ska jag kolla efterlyst en stund till sen måste jag gå och sova så jag orkar upp imorgon :)
/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0