Diskpaus

Jag håller på städa. Det är inge vidare roligt. Jag har världens skallebank, ousch. Så jag tog en paus, mitt i diskandet. Jag måste dammsuga också. Det dras in svinmycket grus och annan skit när det är så grisigt ute. Det är typ.. sand i hela hallen. Och ändå dammsög jag ju för någon dag sen bara :S Jobbigt.

Jag började fundera på om jag kanske ska ändra designen på bloggen? Det är ju rätt roligt.. Jag tycker att den är rätt söt som den är nu. Men det hade varit kul med lite mer färg nu till vår och sommar :) Det tåls att tänkas på.. kanske fixar det efter att jag har städat klart.

Bäst jag fortsätter nu. Eller, först en alvedon sen fortsätta.



Kommentarer
Marie

Har du nån bra låt/några bra låtar du vill dela med dig av? Kommentera inlägget via länken nedan, bästa tipset länkas i min blogg. Lite gratis reklam är ju inte helt fel :)



http://mmary.blogg.se/2010/april/dagens-lat-5.html#comment



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-04-13 @ 14:28:04
URL: http://mmary.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0