Sthlm om en vecka!

Om en vecka vid den här tiden sitter jag och Elin på flyget som ska ta oss till stockholm! :) Det ska bli så himla roligt. Ser verkligen fram emot det. Det är nog snart ett år sen jag var i huvudstaden :) Och nu blir det 2 ggr på väldigt kort tid :P 11-13 november och 9-11 december :) kul!

Vet ni vad jag fick förfrågan om igår? :P
NSD frågade mig om jag ville bli intervjuad till ett "Hemma hos" repotage som ska komma ut i tidningen Extra som delas ut i Gällivare och Kiruna :) Klart blev jag ju sugen men jag tackade nej i slutändan :)



Kommentarer
Linda

Men varför tackade du nej?! Du som har det så fin hemma :) Å tack, jag är jättenöjd med bloggens nya utseende, är min syster Stina som är så duktig och fixar ^^

2011-11-10 @ 09:31:28
URL: http://Http://cookiedragon.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0