Stall-Helena?

Imorgon är jag ledig! Och vet ni vad jag ska göra då? :) En massa roligheter. Först ska jag och Therese till BHK Malmen på "studiebesök" ;) Jag ska vara kontaktperson i hundgården i helgen och har aldrig ens varit in i hundgården så jag ska alltså dit och titta och lära mig lite :P Och Therese ska också få lära sig :P

Efter det ska vi till stallet! Emma frågade om jag ville komma och fota henne och Stephenie när dom rider :) Ska bli jättespännande. Det här med hästar är ju lite skräckblandad förtjusning hos mig :P Har iallafall laddat kameran och bytt till zoomobjektivet så jag redo.. och kan hålla mig på lite avstånd ;) hehe.

Sen mot kvällskvisten ska jag laga kycklingmojja till familjen som ska komma hit på middag! :)

Bilder från stallet kommer alltså i veckan ;)



Kommentarer
lina

hej, kan du ta kontakt med mig? mvh Lina NJ, journalist

[email protected]

2011-11-02 @ 16:13:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0