2:a doppet för dagen, trött hund och katten gustav!

Igår kväll åkte jag och S ut med bilen och kikade lite grann. Aite var såklart med :) Vi hamnade i sandviken, vilket Aite tyckte var sviiiiinkul. BADA!! Han rusade rakt ner i vattnet och fick hämta pinnen flera gånger :P





Efter att ha plaskat omkring ett tag så åkte vi hem. Aite var trött, väldigt trött :P Inte så konstigt. Det är ju ansträngande att bada..



Vet ni vem vi träffade imorse när vi kom tillbaka från promenaden? Katten Gustav. Aite tycker om Gustav men han förstår inte riktigt varför Gustav inte vill leka när han gör lekinviter.. Och Aite tycker nog att Gustav är en lite konstig hund..





Kommentarer
Ellinor

Hej kom in på din sida via annika och enters blogg och såg att du fråga henne om hon skulle ställa där. Och då tänkte jag höra ska du ställa där på söndag jag ska dit med min äldsta sen är den en granne till mej som också ska dit som är släkt med min:) Kul men ny hund som man ej känner till:) MVH Ellinor

2011-06-04 @ 17:49:54
URL: http://gunwayslexluthor.cybersite.nu
Natalie

Gud vilken söt liten nos du har!

Har kollat på alla dina videos och jag måste säga att din lilla kille är helt underbart gullig!

2011-06-15 @ 10:35:34
URL: http://hnv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0