Hem-rensning

Hej och hå! :)
Jag har just satt mig för att ta en paus. Jag håller på rensa mitt hem på saker att sälja på loppisen som Gällivare Hundungdom anordnar den 27/3 :) Det är helt sjuuukt vad mycket saker man har alltså. Jag var lite skeptiskt till att jag skulle hitta så mycket.. Eller jag visste att det fanns men jag trodde ändå inte att det skulle vara så mycket. Men på typ 30 minuter har jag fyllt en IKEA-kasse och en vanlig med en massa säljbart. Det är allt från ljuslyktor till hundhalsband och leksaker. Duktig Helena! Hoppas nu bara att mina andra Hundungdomar är lika duktiga ;) PIK! hehe.

När jag får en ledig stund tänkte jag även passa på att baka till loppisen. Ett par sockerkakor tänkte jag slänga ihop och kanske lite muffins också :) Sen har jag ju hela garderoben kvar.. Det finns till och med kläder som prislappen sitter kvar på. Fy på mig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0