Allergisvar

Nu har provsvaren kommit. Jag blev ju testad om jag var allergisk mot hund, katt och dammkvalster. Och testerna visade att jag inte var känslig mot någon av dessa.. Jag försöker bli glad för då är det ju iallafall inte Aite. Men samtidigt kan jag inte riktigt glädjas för problemen är ju desamma. Förmodligen är det ju någon slags allergi eftersom allergipillrena hjälper. Men vad?!?!

Och jag orkar verkligen inte börja gå till vårdcentralen igen. Känns bara lönlöst. Först ska man ringa dit, sen vänta i flera veckor innan man får komma och när man väl får komma så får man ändå inget svar. Nej.. Jag får väl se hur illa det blir nu. Jag tog sista pillret idag så på söndag lär jag väl vara dålig igen om det är som förra omgången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0