Att ställa ut eller att icke ställa ut.. det är frågan

Ja, alltså.. nu är jag kluven.
Jag har anmält Aite till Tornio Int. Utställning.
För några dagar sen fick jag hem PM:et och såg att det är 19 anmälda Japanska Spetsar.
Frågan är nu om jag verkligen ska orka åka och ställa ut honom på lördag då?
Å ena sidan så är det ju roligt och jag har ju faktiskt betalat för att han ska ställas.
Å andra sidan så kommer han knappast placera sig bra p.g.a pälsen. Han är ju helt urfälld så även om han skulle få E och CK så är det förmodligen flera andra som får det men som har bättre päls. Eller så kan han ju få typ V på grund av att han nästan ser ut som en nakenhund ;)
Så känns det även onödigt att åka om jag ändå tror att det kommer gå dåligt. Det kostar ju det med.. Resan dit och tillbaka och allt där på plats.. Typ mat, parkering och sånt.

Det lutar åt att jag inte åker men jag kanske får något infall på fredag bestämmer mig för att åka iallafall :P Vi får väl se helt enkelt.

Tänk om han kunde vara lika pälsig som på vintern..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0