Effektiv söndag

Idag har det varit en mycket effektiv ledig dag för mig :)
Vakna 06:30 - Ut med hund - In igen och sova till 08:30 - Mat till hund - Ut på 40-min prommis - Hem till mor och far på morgonfika - Handla ägg och mjölk - Tvättstuga - Städa bort julen - Baka sockerkaka - Fikabjudning för familjen - Diska - Städa lite mer - Besök av Jennifer - Middag (rester från fredags) med Jennifer - Handla på Coop - Kvällsprommis á 70 min - Glo på datorn..

Och nu sitter jag i soffan men hunden vid mina fötter och datorn i famnen. Jag slökollar någon film på tv medan jag samtidigt glor lite här på datorn. Jag försöker planera lite för sommarens utställningar. Stina är involverad i alla planer. ELLER HUR STINKY?!

Jag är dock väldigt kluven.

Så här är tanken:
14-15 Maj Överkalix nationella utställning
11-12 Juni Vännäs internationella utställning
18-19 Juni Midnattssolsutställningen (int) i Gällivare

Och eventuellt även någon utställning i finland..
Men det jag är kluven över är ju helgen 11-12 Juni. Samtidigt som den är ska det eventuellt hållas en kurs som jag vill gå här hemma.. Men ÅHHH!??! Jag har även funderar på någon av utställningarna i Piteå men det är inte lika smidigt som de andra. Överkalix åker man ju till bara öter dagen. I vännäs har vi gratis boende och ja.. Gällivare är ju hemma :)


Nej, nu ska jag inte babbla ihjäl er.
/H


Kommentarer
STINKY

hahah! klart jag är på! hoppar du så hoppar jag ;)

2011-01-10 @ 14:26:13
URL: http://poodlepower.blogg.se/
Annika

Hej



Jag tycker ni ska gå på Vännäs utställningen. Jag och Enter brukar gå på den och de vore faktiskt kul att få träffa dig och Aite =)



//Annika och Enter

2011-01-11 @ 19:08:13
URL: http://www.entermatte.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0