Ringsekreterarutbildningen

Idag har jag varit på första träffen på ringsekreterarutbildningen. Hmf, vilket låååångt ord :P Nåväl. Vi gick igenom lite grundligt vad vi ska lära oss och pratade lite om vad ringsekreterare gör. För er som inte vet så är ringsekreterare en person som assisterar domaren på hundutställningar. En sån ska jag alltså bli :P Vi fick en massa material och självklart lite hemläxa :) Vi är just nu 6 tjejor som går den men det var väl tal om att någon till skulle börja.. KUL! :)

Efter utbildningen så tog jag och Stinky en promenad med hundarna och nu har jag landat hemma igen. Faktiskt tänkte jag gå och sova typ.. NU. För imorgon börjar jag 9:30 och måste alltså kliva upp rätt tidigt för att hinna med promenad med Aite och alla andra morgonsysslor :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0