Kalix tur och retur på knappt 13 timmar

Jag kom, jag sågs och jag for.. Hehe.
Imorse klockan 06:30 började jag rulla mot Kalix. 09:10 var jag framme. Det tog lite extra lång tid eftersom det bitvis var rätt dåligt att köra. Det var på vissa ställe oplogat och väldans mycket snörök så då fick jag ligga och puttra på rätt sakta. När jag väl kom fram såg fick jag frukost hos Elin innan vi begav oss till.. tatataaa tatueringstudion. Faktiskt så var det Elins tur den här gången, inte min. Jag hade gärna gjort något mer men det får vänta till jag kommer på vad :P Det gick iallafall hur bra som helst för henne. Lite fula miner gjorde hon väl men inte mer än så :) Och fin blev den, riktigt snygg! När Elin var färdig-gaddad gjorde vi stan i Kalix en sväng innan vi brassade till Haparanda. I happis blev det djurmagazinet, IKEA och lite andra affärer. Nu har jag laddat på med ett litet förråd av mat till Aite.. Till mig själv lyckades jag väl handla för ungefär 80:- på IKEA (skärbrädor, två par glas och diskborstar) och ett par skor för 315:- på EuroSko. Gilla skoooorr!!!! :D När Happis var avklarat brassade vi tillbaka till Kalix och mös på hos Elin en stund innan jag började rulla hem igen. På hemvägen var det tack och lov mycket bra väglag så det tog 30 minuter kortare tid :) Skönt.

Nu ska jag mysa med min hund som har fått spendera dagen hos mina päron. Tänka sig att jag hinner sakna honom bara jag är ifrån honom i TRETTON ynka timmar. Jag är patetisk?! Nä..

Här får ni en bild på söthunden:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0