Ingen avresa.. ännu

Imorse skulle jag alltså ha åkt med bussen till Kalix. Men jag kom aldrig så långt. Det var knappt så att jag tog mig ur sängen. Jag har alltså blivit.. sjuk?! Eller något. Eller så är det den här misstänkta allergin som spökar. Jag har inge feber eller så men är helt matt och snuvig. Så jag har senarelagt min kalix-resa. Om jag känner mig piggare till måndag så brassar jag dit då, bara över dagen. Så får jag följa med Elin när hon ska göra hemligheter och så får jag åka på IKEA och djurmagazinet ;P

Jag hade verkligen sett fram emot att åka och få spendera helgen med min bästaste vän, men ibland går det helt enkelt inte som man tänkt sig. Jag försökte intala mig själv att visst skulle orka åka men efter en stund såg jag mig själv besegrad. Hur kul är det att vara helt död när tanken är att man ska vara social och hitta på roligheter? Nä. Måndag får det bli! :) En blixtvisit i Kalix blir bra det med :) Så får vi planera in en ny helg då jag kan komma och vara där lite längre än 12 timmar :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0