Våren är här på riktigt!

Det är helt UNDERBART väder ute. Solen skiner, fåglarna kvittrar, himlen är blå och tempen ligger på -11. Helt perfekt enligt mig! Det är sånna här dagar som gör att våren är och alltid kommer att vara min favoritårstid. Alla årstider har ju sin charm men det är något visst med våren.. Allt vaknar till liv :) Och när man bor i Gällivare så är nog seriöst våren den soligaste årstiden. På somrarna regnar det ju bara här.. Jag <3 Våren

Iallafall så gick jag och Aite ut på en lång och härlig promenad strax före elva. Det var nog det mysigaste på länge. Jag hade med kameran. Vi gick på ställen där vi knappt mötte folk och det kändes som att det bara var jag, Aite och fåglarna. Jag stannade då och då, kastade lite pinnar åt Aite, tränade lite och fotade :) HÄRLIGT!

Hoppas att vädret är lika bra imorgon.. eller föresten, hoppas att det är lika bra resten av våren!

Här får ni ett smakprov från dagens underbara promenad:



Fler bilder kommer ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0