Rabiesprov - OK

JAA! :) Veterinären ringde just och sa att rabiesprovet hade kommit och att det var godkänt! Huuurraa!! :D Det innebär alltså att vi ska på utställning till Finland i sommar :) KUL!

Detta ska jag fira med att jobba hela dagen.. Hmf :P

Kan även meddela att jag har haft en skit-morgon. Jag har verkligen varit på världens sämsta humör, och vem har det gått ut över? Jo min hund. Stackarn. Han har bara legat på bädden och kollat på mig medan jag har farit runt som en virvelvind och varit arg. Men nu är jag glad igen tack vare det positiva beskedet från veterinären ;)

/H


Kommentarer
LappeJappe´s Kennel

Hej :)Helena & Aite

Vad det ska bli spännande att följa er på era kommande utställningar.

vi önskar er lycka till :)



Har sökt din mail adress, men ej hittat den..



Hör gärna av dig hade en liten fråga till dig :)



Mvh

Fam Blombacke



2011-02-01 @ 23:25:32
URL: http://lappejappes-kennel.tk
Cissi

vad roligt, grattis! lycka till på utställningarna =)

2011-02-02 @ 10:12:00
URL: http://meandmyshitbull.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0