Pinn-hund:


Mattes pinn-älskare! :)

Idag ska jag träffa Therese och skriva ihop någon bidragsberättelse för HU som ska in till kommunen. Jag har en känsla av att vi kommer sitta och riva oss i håret men förhoppningsvis går det väl smidigt. Om vi hinner ska vi även lägga en gemensam beställning till Panduro! :D Hurra! Det blir mycket klara och härliga färger för min del.. Typ knallblått, grön och riktigt skrikigt gul :P Det tyckte jag var passande till ett Aite-album. Sprundlande färger till en sprudlande hund :) Iallafall så börjar jag klockan 14 och vi tänkte gå och luncha innan det så det är väl inte säkert att allt hinns med.

Ikväll ska jag ta det väldigt lugnt, bara mysa på med Aite och glo TV. Imorgon jobbar jag också men sen på kvällen tänkte jag faktiskt gå ut :)

Nej, nu är det bäst jag börjar göra mig i ordning :)
/Helena



Kommentarer
Emma

Vilken fin blogg du har! Och din hund är ju ursöt :)

2011-02-11 @ 15:49:49
URL: http://emma.stjernstedt.net/blogg
jennifer

Åhh vad söt din hund är!

2011-02-12 @ 00:06:56
URL: http://jenniferjempan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0