M1:an, första träffen

Jag har ju börjat en ny utbildning.. haha. Det är utbildningar hela tiden för mig :P L1a, ringsekreterarutbildning, M1a, vad kommer här näst? :P Instruktörsutbildning förhoppningsvis! Nåväl. Det är superintressant det här med mentaliteten hos hundar. Det är så otroligt roligt att sitta och bara lyssna. Jag får sånna där "Aha-upplevelser" hela tiden. Det kommer bara att vara sammanlagt 3 träffar men då håller vi ju på i 3 timmar varje gång så.. Nästa gång är på torsdag, det ser jag fram emot! :)

Imorgon är det fullt upp igen. Vi har styrelsemöte med HU och dagordningen är på typ 1347839571 punkter så jag har en känsla av att vi kommer sitta på torpet ett par timmar. Tur att det är roligt! :) HIHI


Kommentarer
moa

det där låter ju jättekul! Vi har ingen HU här, tycker jag är synd :( men så går jag ju instruktörsutbildning nu, det är ju roligt ;)



sv: åhh tack, va roligt att höra :D

2011-03-01 @ 12:39:05
URL: http://hundochhantverk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0