Jag tar igen lite efter ganska dålig uppdatering :P

Imorse vaknade jag 06:15, helt utvilad! Jag vred på mig och försökte somna om men icket. Aite märkte självklart att jag var vaken och tittade på mig med sina fina bruna ögon.. Så jag klev upp, klädde på mig och gick ut på en tidig morgonpromenad. Det var MYCKET skönt! :) Vid den tiden på morgonen är det inte så mycket annat folk ute vilket kan vara väldigt avkopplande ibland :) Det känns nästan som att man är de enda i världen som är vaken just då :P

Nu har jag förövrigt bokat tid till läkaren. Jag orkar inte gå omkring och vara snuvig längre. Men tyvärr fick jag inte tid förän om två veckor.. I och för sig gör det inget. Två veckor hit eller dit.. Jag har ju varit såhär i månader nu :S Men iallafall så tänkte jag testa äta receptfria allergitabletter fram tills läkarbesöket. Det kanske ger effekt? Vi får väl se, hur som helst så kan det ju vara värt att testa. Blir jag bättre är det förmodligen allergi jag besväras av. Men vad är jag isåfall allergisk mot..? :S Jag uppdaterar er om situationen om någon dag, när pillrena borde ha börja fungera ;P

Jag tänkte även ändra lite på designen här på bloggen snart igen. Jag är inte nöjd med den jag har nu. Livlös känns den! Men det får bli en annan dag för jag är en upptagen kvinna ;) Imorgon efter jobbet ska jag på MASSAGE och ANSIKTSBEHANDLING. Det är min julklapp till mig själv! Eller.. Mer som en "Bra-jobbat-present" för att jag har jobbat så mycket under november/december. Det är jag värd!

Ja, när jag ändå håller på skriva kan jag ju passa på att berätta att till helgen så blir det mest troligt att åka ut med skoter ena dagen och andra dagen ska jag och några härliga hund-tjejor åka till Jokkmokks marknad och glo :) Myspys! Dessutom så är jag ledig måndag och tisdag nästa vecka så det blir lååånghelg för min del. Det gillas skarpt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0