HELG!!!!!!!!!!

Snart tar jag helg! Gud vad underbart det ska bli. Jag har en massa saker som jag har tänkt göra.
-Åka till kojan
-Äta god mat
-Gå och sova utan att ställa alarm
-Träffa syster
-Träffa storebror
-Träffa bästisen från Kalix
-Skotta taket hos mor & far
-Städa mitt hem
-Tvätta kläder
-Baka något mumsigt
-Åka och hälsa på LappeJappes kennel
-Läsa lite till ringsekreterarutbildningen
-Ta långa promenader med Aite
-Fota

Hm.. Ja och lite till.
Verkar tyvärr som att det inte blir Jokkmokks marknad. För den har tydligen inte öppet på söndag?! HUR KAN DET KOMMA SIG??.. Konstigt. Känns trist men det är inget att göra.

Jag ska bara avverka en timme till på jobbet sen kan jag officiellt säga att jag har helg. Direkt när jag slutar ska jag träffa Therese och börja spåna på vår presentation av Hundungdom :)

/H & A


Kommentarer
Ebba & Molly

Jättefin spets!

2011-02-04 @ 14:52:01
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0