Foderbilen

Nu har jag just skickat iväg en beställning till foderbilen :) Det blev ett par korvar av Oscars foder (som han äter nu). Sen köpte jag även en liten säck av Standardts foder. Det fick jag smakprov av från Therese och hör och häpna, Aite har ätit det med god aptit! :) Så nu tänkte jag testa med en egen påse och ge lite mer av det. Sist men inte minst så beställde jag även ett typ.. "kosttillskott" som var speciellt för sura magar. Det var bra om hunden hade gula och skummiga kräkningar (vilket Aite har ibland) och även mot mag/tarmkatarr, vilket han också har haft en gång. Så jag tänkte prova ge det och se hur det går :)

Nu måste jag skynda iväg till styrelsemöte med hundungdom :)

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0