En härlig lördag!

Igår var den en sån där lördag som man önskar att alla lördagar var :P Morgonen börjades med en långpromenad med en kär vän + hundar. Därefter åkte vi på utbildning och satt där halv tre-tiden. När det var färdigt promenerade jag hem och hämtade bilen. Jag lyckades lura med mig Anna till att följa med till Leipojärvi och mata min systers höns :) När det var gjort hann jag ta det lugnt någon timme och bara mysa med Aite innan det var dags för middag. Den avnjöts på O'learys med 3½ flickor, mums! :D När vi var mätta och belåtna promenerade jag och flickorna hem till mig för filmtittande. Det blev den där nya filmen med Cher och Cristina Aguilera, Burlesque :) Inte nog med det, till filmen hade vi massa frukt och smält choklad, ännu mera muuums!! :)

Alltså, en mycket bra lördag. Den innhöll allt från motion och utbildning till god mat och trevligt sällskap! :)

Idag däremot ska jag nog ha en riktig slappar-dag. Jag har varit ute en sväng med Aite men nu ligger jag i sängen igen. Det blir nog en långprommis lite senare och en tur till Leipo igen men i övrigt ska jag baaara ta det lugnt och njuta av att det är söndag :)

/Helena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0